Dens enkle forsterker gratis .. Din online bytte av adresseservice Bli med i dag Vårt løfte Med ca 7-10 av britiske befolkning som flytter hvert år, blir mye tid og penger bortkastet av både hjemmeflyttere og organisasjoner som oppdaterer endring av adressedetaljer . Vårt online-tjeneste har blitt brukt av over 1 million mennesker, og sender nå over 20 millioner varsler. Bli med i dag for å dra nytte av alle våre praktiske flyttingstjenester som tar sikte på å ta alt stress ut av ditt nye trekk. Bli med i dag, legg til adressene dine og informer selskapene som trenger å vite. Enkel Flytteguide Finn nyttige og nyttige tips og tips om flyttingen din i vår enkle å vise flytteveiledning. Vi dekker alt du trenger å gjøre fra 4 uker til du beveger deg helt opp til det punktet du beveger deg. Conveyancing Weve samarbeider med reliantmove. co. uk for dine behov for transport. Reliant Move tilbyr fast avgiftstransport på ingen ferdigstillelse, ingen juridisk avgift basis slik at du kan budsjettere fra begynnelsen. Din hele transaksjonen vil bli gjennomført via e-post, telefon og post. Det er ikke nødvendig å besøke din advokat. Teamet på Reliant Move er kontinuerlig i bakgrunnen under transaksjonstransaksjonen din for å hjelpe. Våre åpningstider er lengre enn advokatene, og derfor er vi kontaktbare i nærheten av nok 247. De vil kjøre huset ditt salg eller kjøp innen avtalt tidsskala og vil sikre at du får best mulig service fra din advokat. Alle deres advokatfirmaer er regulert av advokatfirmaet eller advokatfirmaet. 100 av våre hjemmagere sparer penger med en nyttebryterAir Trafikkontrollere Luftfartsstyrere koordinerer bevegelsen av flytrafikken for å sikre at flyet holder seg trygge avstander fra hverandre. Flytrafikkstasjoner arbeider i kontrolltårn, tilnærmingskontrollanlegg eller rutesentre. Deres arbeid kan være stressende fordi total konsentrasjon er nødvendig til enhver tid. Natt, helg og roterende skift er vanlige. En potensiell flygeleder må være en statsborger. I tillegg må søkeren ha en bachelorgrad, eller arbeidserfaring, eller en kombinasjon av utdanning og erfaring på totalt 3 år. Det er medisinsk og bakgrunnskontroll å passere, sammen med eksamener og et kurs på Federal Aviation Administration (FAA) akademi. Median årslønn for flyselskapene var 122 950 i mai 2015. Sysselsettingen av flygelederne forventes å falle 9 prosent fra 2014 til 2024. De fleste sysselsettingsmuligheter vil skyldes behovet for å erstatte arbeidstakere som går på pensjon eller forlater yrket. Utforsk ressurser for sysselsetting og lønn etter stat og område for flytrafikk. Sammenlign jobboppgaver, utdanning, jobbvekst og lønn til flygeleder med lignende yrker. Lær mer om flytrafikkontrollere ved å besøke flere ressurser, inkludert ONET, en kilde til viktige egenskaper til arbeidere og yrker. Hvilke flytrafikstyrere gjør om denne delen Flytrafikkstyrere tillater endringer i flybanebanen. Flytrafikkene koordinerer bevegelsen av flytrafikken for å sikre at flyet holder seg trygge avstander fra hverandre. Lufttrafikkontrollere gjør vanligvis følgende: Utsted landings - og startveiledning til piloter Overvåk og beveg bevegelsen av fly på bakken og i luften, ved hjelp av radar, datamaskiner eller visuelle referanser. Kontroller all grunntrafikk i flyplasser, inkludert bagasjerom og flyplass arbeidere Administrer kommunikasjon ved å overføre kontroll av avgangsturer til andre trafikkontrollsentre og godta kontroll over ankomne fly. Gi informasjon til piloter, for eksempel væroppdateringer, rullebanestenger og annen viktig informasjon. trafikkansvarlige primære bekymringer er sikkerhet, men de må også rette fly effektivt for å minimere forsinkelser. De styrer flystrømmen inn i og ut av flyrommet, styrer piloter under start og landing, og overvåker fly som de reiser gjennom skiene. Kontrollører administrerer vanligvis flere fly samtidig, og må ta raske beslutninger for å sikre flyets sikkerhet. For eksempel kan en kontroller rette ett fly på landingsmetoden samtidig som det gir et annet fly med værinformasjon. Følgende er eksempler på typer flygeledere: Tårnkontrollere styrer bevegelsen av kjøretøy på rullebaner og rullebaner. De kontrollerer flyplaner, gir piloter klaring for start eller landing, og styrer bevegelsen av fly og annen trafikk på rullebanene og i andre deler av flyplassen. De fleste jobber fra kontrolltårnene og ser på trafikken de kontrollerer. Tilgangs - og avgangsstyrere sikrer at fly som reiser innenfor et flyplassers luftrom opprettholder minimumsavstand for sikkerhet. De gir oppklaringer for å komme inn i kontrollert luftrom og avgi kontroll over fly til rutestyrere. De bruker radarutstyr til å overvåke flyvebaner og arbeide i bygninger som kalles Terminal Radar Approach Control Centers (TRACONs). De gir også informasjon til piloter, for eksempel værforhold og andre kritiske merknader. Enveisregulatorer overvåker fly når de forlater et flyplass. De jobber på flyruter, trafikkontrollsentre over hele landet, som vanligvis ikke ligger i flyplassene. Hvert senter er tildelt et luftrom basert på geografi og høyde av området der den befinner seg. Når et fly nærmer seg og flyr gjennom et sentrert luftrom, styrer ruteplanleggerne flyet langs ruten. De kan tilpasse flyvebanen til fly for å unngå kollisjoner og for sikkerhet generelt. Når et fly går langs ruten, sender ruteplanleggerne flyet til neste senter, tilnærmingskontroll eller tårn langs banen, etter behov. Enveisregulatorer legger særlig vekt på fly som de kommer ned og kommer nærmere det travlere luftrommet rundt en flyplass. De vender flyet til flyplassene tilnærming kontrollere når flyet er ca 20 til 50 miles fra flyplassen. Noen flytrafikkoperatører jobber i Air Traffic Control Systems Command Center. Disse kontrollerne overvåker trafikkmønstre i hele det nasjonale luftrommet. Når de finner en flaskehals, gir de instruksjoner til andre kontroller, som bidrar til å forhindre trafikkorker. Målet er å holde trafikknivåene håndterbare for flyplassen og for ruteplanleggere. Arbeidsmiljø Om denne delen Flytrafikstyrere arbeider raskt, samtidig som total konsentrasjon opprettholdes. Flytrafikkstyrere holdt rundt 24 500 arbeidsplasser i 2014. De fleste kontrollører jobbet for Federal Aviation Administration (FAA). Flytrafikkstasjoner arbeider i kontrolltårn, tilnærmingskontrollanlegg eller veibeskrivelse sentre. Mange tårn - og approachdeparture-kontrollører arbeider i nærheten av store flyplasser. Enveisregulatorer jobber i sikre kontorbygg i hele landet, som vanligvis ikke er lokalisert på flyplasser. Approachdeparture controllers jobber ofte i semidark rom. Flyet de kontrollerer vises som lyspunkter som beveger seg over deres radarskjermbilder, og et godt opplyst rom vil gjøre det vanskelig å se skjermen på riktig måte. Kontrollører må jobbe raskt og effektivt, samtidig som total konsentrasjon opprettholdes. Det mentale stresset med å være ansvarlig for sikkerheten til fly og passasjerer kan beskattes. Som en følge av dette, har kontrollører en tendens til å pensjonere tidligere enn de fleste arbeidstakere. De med 20 års erfaring er kvalifisert til å gå på pensjon i en alder av 50, mens de med 25 års tjeneste kan pensjonere tidligere enn det. Kontrollører er pålagt å pensjonere i alderen 56 år. Arbeidskjemaer De fleste flyselskapene jobber på heltid, og noen jobber med flere timer. Kontrollører kan rotere skift mellom dag, kveld og natt, fordi store kontrollanlegg fungerer kontinuerlig. Kontrollører jobber også helg og ferie skift. Mindre travle flyplasser kan ha tårnene som ikke opererer på 24 timers basis. Kontrollører på disse flyplassene har mer vanlige arbeidsplaner. Hvordan bli en flytrafikkontrollant Om denne delen Flytrafikkoperatører jobber ofte i semi-mørke rom. For å bli flygeleder må en søker være USAs statsborger Har en bachelorgrad eller arbeidserfaring, eller en kombinasjon av utdanning og erfaring på totalt 3 år. Pass medisinsk og bakgrunnskontroll. Oppnå kvalifiserende poengsum på Federal Aviation Administration (FAA) Førstegangstest, som inkluderer en biografisk vurdering Passere flytrafikk Standardisert Aptitude Test (AT-SAT) Fullfør et kurs på FAA Academy (og start det før du blir 31 år) AT-SAT er en 8-timers datamaskin - basert eksamen. Noen av de karakteriserte egenskapene inkluderer aritmetikk, prioritering, planlegging, toleranse for høy intensitet, beslutningsevne, visualisering, problemløsing og bevegelsesdeteksjon. Kontrollører må også bestå en fysisk eksamen hvert år og en jobbprøveeksamen to ganger per år. I tillegg må de passere periodiske legemiddelundersøkelser. FAA setter retningslinjer for skoler som tilbyr et program kalt Air Traffic Collegiate Training Initiative, eller AT-CTI-programmet. AT-CTI skoler tilbyr 2- eller 4-års grader som er laget for å forberede studentene til en karriere i flytrafikkontroll. Læreplanen er ikke standardisert, men kursene fokuserer på fag som er grunnleggende for luftfart. Emner inkluderer luftfart vær, luftrom, clearances, lese kart, føderale forskrifter og relaterte emner. Også kjent som en biodata-test, er den biografiske vurderingen en personlighetstest som ser på kandidatresponsmønstre for å avgjøre om personen er godt egnet til ytterligere flytrafikkutdanning. For mer informasjon, se Office of Personnel Management (OPM) på biodata tester. Søkere som passerer både AT-SAT og den biografiske vurderingen er kvalifisert til å delta i et intensivt kurs på FAA-akademiet. Flytrafikkansvarlig kan også søke stillinger gjennom ledige stillinger til offentligheten når slike kunngjøringer er tilgjengelige. Annonsene tillater de som ikke har spesiell erfaring eller utdannelse til å søke om flytrafikk. Disse søkerne må generelt ha fullført en 4-årig grad, ha tilsvarende sekvensiell arbeidserfaring, eller ha en kombinasjon av de to. For å forbedre deres sjanser til å bestå eksamen, bør søkere fra allmennheten forsøke å utdanne seg etter AT-CTI - og AT-SAT-standardene. Arbeidserfaring i en nærstående yrke Søkere med kun videregående opplæring må ha mange års oppfølging av arbeidserfaring eller en kombinasjon av erfaring og utdanning. Arbeidserfaring inkluderer arbeid som en kommersiell pilot, navigatør eller flyselskap. Annen arbeidserfaring som krever kunnskap om luftfartstemner, for eksempel vær og flybestemmelser, kan være akseptabelt. Kandidater med tidligere flytrafikkopplevelse er automatisk kvalifisert til å søke om flygelederstillinger. De trenger ikke å ta FAA preemployment test. Det kan være spesifikke stillinger for de som allerede har erfaring som flygeleder, for eksempel gjennom militæret. De fleste nyinntatte flygelederne er utdannet på FAA Academy, som ligger i Oklahoma City, Oklahoma. Lengden på opplæringen varierer med stillingen og søkerens bakgrunn. Søkere må ansettes innen 31 års fødselsdag. Etter uteksaminering fra Akademiet blir traineer tildelt flygelederfasilitet som utviklingsledere. til de fullfører alle krav til å bli sertifisert flygeleder. Utviklingsledere starter karrieren ved å levere piloter med grunnleggende flydata og flyplassinformasjon. De går videre til stillinger i kontrollrommet som har mer ansvar. Som utviklingsledere mester ulike oppgaver, tjener de økte lønn og fremskritt i trening. De med tidligere kontrolleropplevelse kan ta mindre tid å bli fullt sertifisert. Praktikanter som ikke klarer å fullføre akademiet eller deres opplæring på jobb innen en angitt tid, blir vanligvis avvist. Det er muligheter for en kontroller å bytte fra en rute posisjon til en flyplassplassering, selv om overføringen krever ekstra akademisk trening. Innenfor begge disse kategoriene kan styremedlemmer overføre til arbeidsplasser på forskjellige steder eller gå videre til overvåkingsstillinger. Lisenser, sertifiseringer og registreringer Alle flygelederne må ha et flygtrafikkontrolltårn operatør sertifikat eller være kvalifisert og overvåket som angitt i Tittel 14 i koden for føderale forskrifter, del 65. De må være minst 18 år og flytende på engelsk, og de må overholde alle kunnskaper og ferdigheter. Viktige egenskaper Kommunikasjonsevner. Luftfartsstyrere må kunne gi klare, koncise instruksjoner, lytte nøye til pilotsforespørsler, og svare ved å snakke tydelig. Konsentrasjonsferdigheter. Kontrollører må kunne konsentrere seg i et rom hvor flere samtaler oppstår samtidig. For eksempel, i et stort flyplasstårn, kan flere styremedlemmer snakke med flere piloter på samme tid. Beslutningsmessige ferdigheter. Kontrollører må ta raske beslutninger. For eksempel, når en pilot ber om endring av høyde eller overskrift for å unngå dårlig vær, må kontrolleren reagere raskt slik at flyet kan fungere trygt. Matematiske ferdigheter. Kontrollører må kunne gjøre aritmetikk nøyaktig og raskt. De må ofte beregne hastigheter, tider og avstander, og de anbefaler retning og høydeendringer. Organisatoriske ferdigheter. Kontrollører må kunne koordinere handlinger av flere flyvninger. Kontrollører må kunne prioritere oppgaver, fordi de kan bli pålagt å veilede flere piloter samtidig. Problemløsende ferdigheter. Kontrollører må kunne forstå komplekse situasjoner, for eksempel virkningen av å endre værmønstre på flyplan. Kontrollører må kunne gjennomgå viktig informasjon og gi piloter med passende løsninger. Merk: Alle yrker inkluderer alle yrker i amerikansk økonomi. Kilde: US Bureau of Labor Statistics, Sysselsettingsstatistikk Den gjennomsnittlige årslønnen for flytrafikkdirektørene var 122 950 i mai 2015. Median lønn er lønn hvor halvparten arbeidstakere i et yrke tjente mer enn det beløpet og halvparten tjente mindre. Den laveste 10 prosent tjente mindre enn 66.780, og de høyeste 10 prosent tjente mer enn 172.590. Lønnene til utviklingscontrollere øker når de fullfører hver ny treningsfase. Ifølge FAA er startlønnen for mer avanserte kontrollører som har fullført opplæringstrening, variert med plasseringen av anlegget, kompleksiteten til flyruter og andre faktorer. En fullstendig forklaring på nåværende startlønn finnes på FAA Aviation Careers Page. De fleste flygelederne jobber på heltid, og noen jobber med flere timer. Kontrollører kan rotere skift mellom dag, kveld og natt, fordi store kontrollanlegg fungerer kontinuerlig. Kontrollører jobber også helg og ferie skift. Mindre travle flyplasser kan ha tårnene som ikke opererer på 24 timers basis. Kontrollører på disse flyplassene har mer vanlige arbeidsplaner. EU-medlemskap Sammenlignet med arbeidstakere i alle yrker hadde flygelederne en høyere andel arbeidstakere som tilhørte en union i 2014. Merk: Alle yrker inkluderer alle yrker i amerikansk økonomi. Kilde: US Bureau of Labor Statistics, Employment Projections Program Sysselsetting av flygelederne forventes å falle 9 prosent fra 2014 til 2024. De fleste sysselsettingsmuligheter vil skyldes behovet for å erstatte arbeidstakere som går på pensjon. Flytrafikken vil trolig øke, og det vil være sysselsettingsmuligheter fordi Federal Aviation Administration (FAA) må erstatte pensjonerende kontrollører. På lang sikt forventes satellittbasert NextGen-system å tillate individuelle kontrollører å håndtere mer flytrafikk. Jobbutsikter Jobbmuligheter vil være best for personer med tidligere erfaring og de som er i tidlig tjueår og kan passere FAAs biodata tester. Konkurransen for flytrafikkjobber forventes å være veldig sterk, med mange søker om et relativt lite antall jobber. De som er villige til å leve hvor som helst i landet, vil ha en fordel. Sysselsettingsfremskrivningsdata for flygeleder, 2014-24 Statlig områdedata Om denne seksjonen Arbeidsstatistikk (OES) Arbeidsstatistikken for yrkesarbeid (OES) gir arbeids - og lønnsestimater årlig for over 800 yrker. Disse estimatene er tilgjengelige for nasjonen som helhet, for enkelte stater, og for storbyområder og storbyområder. Lenkene nedenfor viser til OES-datakart for sysselsetting og lønn etter stat og område. Projeksjoner Sentral Arbeidsforholdsprognoser er utviklet for alle statene av Arbeidsmarkedsinformasjon (LMI) eller individuelle statskontorer for sysselsetting. Alle statlige fremskrivningsdata er tilgjengelige på projectionscentral. Informasjon på dette nettstedet gjør det mulig å sammenligne sysselsettingsvekst for et yrke mellom stater eller sammenlignes i en stat. I tillegg kan stater fremstille projeksjoner for områder der det er lenker til hver statersquos nettsted hvor disse dataene kan hentes. Karriere InfoNet Americarsquos Career InfoNet inneholder hundrevis av yrkesprofiler med data tilgjengelig fra stat og metro. Det er lenker i venstre side meny for å sammenligne yrkesinnsats med statlig og yrkeslønn ved lokalt område eller metroområde. Det er også et lønnsverktøy for å søke etter lønn med postnummer. Den gjennomsnittlige 29-åringen Hva er den typiske livserfaringen for en amerikaner på randen av å slå 30 Dette er et vanskelig spørsmål å svare, uansett hvem som spør . Men det blir spesielt vanskelig for en industri som er ansvarlig for å gi svarene: den nasjonale pressen. En ironi av digitale medier er at Internett distribuerer journalistikk, men det konsentrerer journalister. Jobber på mediasider som The Atlantic. BuzzFeed. eller Gawker er fem ganger mer sannsynlig å være lokalisert i New York eller Washington, D. C. enn tv-nyheter jobber. Klyngekraften blir bare mer sentripetalt: Andelen rapporteringsjobber i Los Angeles, NYC og DC økte med 60 prosent mellom 2004 og 2014. Det er lett å forestille seg mange ulemper av denne agglomerasjonen, som oppløsning av lokal rapportering, men en mindre risiko er at velutdannede journalister i disse tette byene kommer opp med et skjevt inntrykk av verden, en flertals illusjon basert på det ekstremt urepresentative krysset - seksjon av landet som er umiddelbart rundt dem. For å være rettferdig, være reporter i Des Moines eller landsbygda Nebraska, mens den gir en bedre utsikt over Des Moines og landsbygda Nebraska, gir det ikke et universelt vindu inn i gjennomsnittlige opplevelser av alle amerikanere heller. For det trenger man noe annet, som en nasjonal undersøkelse. Related Story Så hvor nyttig at Bureau of Labor Statistics nylig publiserte en rapport om demografien til 29-åringer i USA. Som en 29-årig rapportering om økonomien fra New York, var det en spesielt god orientering for meg. Inntrykket av unge mennesker i USA i dag er forvrengt: I trendbiter er ordet Millennial blitt shorthand for en høyskoleutdannet ungdom som bor i en by. Men denne bruken elider noen kritiske detaljer, for eksempel at de fleste som ble født mellom begynnelsen av 1980-tallet og slutten av 1990-tallet (a) ikke ble utdannet fra college, (b) arent som bor i en by, og (c) generelt hater å bli kalt Millennials. I stedet gikk ikke den gjennomsnittlige 29-årige fra et fireårig universitet, men hun startet college holdt flere jobber, inkludert mer enn to i de tre siste årene, er ikke like sannsynlig å være gift som foreldrene hennes i denne alderen , men er fortsatt sannsynlig å bo med noen mindre sannsynlig å eie et hjem enn 15 år siden, men til tross for historien om byfornyelse, er det mer sannsynlig å bo utenfor et tett byområde som Brooklyn eller Washington, DC. Her er flere Flere detaljer fra BLS-rapporten (og noen lignende undersøkelser) om 29-åringer: Utdannelsesoppnåelsen av 29-åringer (Y-akse: Prosent) Den gjennomsnittlige 29-åringen har ikke uteksaminert fra college. I stedet fullførte han litt høyskole, men har ikke en bachelorgrad. Selv om om lag en tredjedel av hvite i denne aldersgruppa har en fireårig grad, vil ikke fire av fem svarte og spanske 29-åringer ikke. Kanskje den mest overraskende statistikken er det store diplom gapet åpningen mellom menn og kvinner om å snu 30. Millennie menn tjener mer enn kvinner i deres alder. men med 29 mottok en tredjedel av kvinnene en bachelorgrad, sammenlignet med omtrent en fjerdedel av mennene. Medianinntektene på 29 er omtrent 35.000. Snakk om en jevn karriere for de fleste unge er mer ambisiøs enn beskrivende. Jobber er fremdeles midlertidige for tjuefem år. Den gjennomsnittlige amerikaneren har hatt mer enn syv jobber før hun blir 29, og en tredjedel av dem varte mindre enn seks måneder. Man kan anta at jobbhopping og kortsiktig sysselsetting bare er en del av å være tenåring. Men amerikanerne på alle utdanningsnivåer holdt i gjennomsnitt mer enn to arbeidsplasser mellom 25 og 28 år. Utfordringen med midlertidig ansettelse er verre for unge uten et videregående eller høyskoleeksamen. Den typiske lengden på en jobb for en high school dropout mellom 18 og 28 er bare seks måneder. Prosent av 18-34 år gamle Gift med barn Ekteskapshistorien er komplisert. På den ene siden gifter seg ungdommer og har barn senere enn foreldrene deres, eller slet ikke. I 1960 var 84 prosent av 25-29-åringene gift i 2010 bare 42 prosent, en nedgang på 50 prosent. Som grafen over viser, har andelen Millennials gift med barn falt jevnt siden 1970-tallet. Men det betyr ikke at de fleste 29-åringer er single. Faktisk er 60 prosent av dem enten gift (40 prosent) eller lever på heltid med en partner, eller samboer (20 prosent). Kanskje det mest nøyaktige å si at det å være enkelt i denne alderen er blitt vanligere, men å bli vedlagt har blitt mer komplisert, spesielt for minoriteter. Ved 29 år er hvite akademikere mer enn dobbelt så sannsynlig å være gift enn svarte som ikke har uteksaminert fra college. Ekteskapsrate etter ras og utdanning (Y-akse: Prosent) Ved århundreskiftet var det ikke en strekk å si at den typiske 29-åringen var et hus, siden 44 prosent av denne aldersgruppen eide et hus. Men omtrent alle kohorter i USA er mindre sannsynlig å eie et hjem nå enn de var 15 år siden, som grafen over viser. I dag er bare 35 prosent av 29-åringer huseiere. Selv om den tusenårlige stereotypen antar ellers, er de ikke alle sammen i tette urbane nabolag. En kombinasjon av lave inntekter og urbane boligmangel (og kanskje en uavhengig preferanse for plass og sol) skaper flere av dem ut i forstedene. Som Ben Casselman of FiveThirtyEight rapporterte. For hver 100 amerikaner mellom 25 og 29 flyttes til en tett by, beveger 124 seg fra byer til forstedene. Forsteder kommer i mange former. fra isolerte blindveier som forgrener motorveier til relativt tette og gangbare nabolag. Men det er trygt å si i det minste at når det gjelder geografi, er det spesielt vanskelig å snakke om en typisk 29-årig. Dette gir et viktig sluttpunkt. Selv om det er nyttig for journalister, politikere, og omtrent alle som har en nøyaktig følelse av den gjennomsnittlige opplevelsen av noen sin alder i Amerika, er gjennomsnittet enkelt. Det er et memoriserbart nummer, eller en factoid. Mer viktig er å sette pris på mangfoldet av erfaring, for å se at grupper som høyskoleutdannet ved 29, bor i en by på 29 eller gift på 29, utelater mer enn 60 prosent av aldersgruppen. Ingenting er normalt, egentlig minst en høyskoleutdannet ungdom som bor i en kyst-metro leilighet. Er Anti-Trump Resistance Another Tea Party De to bevegelsene er slående liknende. Om forfatteren Derek Thompson er seniorleder på Atlanterhavet, der han skriver om økonomi, arbeidsmarkeder og media. Han er forfatteren av boken Hit Makers. Jeg var muslim i Trumps White House Da president Obama dro, bodde jeg på Nasjonalt sikkerhetsråd for å tjene mitt land. Jeg varte i åtte dager. I 2011 ble jeg ansatt, rett ut av college, for å jobbe i Det hvite hus og til slutt Nasjonalt sikkerhetsråd. Min jobb det var å fremme og beskytte det beste av hva landet mitt står for. Jeg er en hijab-slitasje muslimsk kvinne. Jeg var den eneste hijabi i West Wingand Obama-administrasjonen gjorde meg alltid velkommen og inkludert. I likhet med de fleste av mine andre amerikanske muslimer brukte jeg mye av 2016 å se med opprør som Donald Trump villified vårt samfunn. Til tross for dette på grunn av det, trodde jeg at jeg skulle forsøke å bli på NSC-staben under Trump-administrasjonen, for å gi den nye presidenten og hans assistenter en mer nyansert utsikt over islam og muslimske amerikanere. En Faktisk False-Flag Operation på CPAC Møt demonstranter som lurte konferansedeltakere i å vifte russiske flagg. To menn gjorde problemer og opphørte en sosial media frenzyon den tredje dagen i den konservative politiske handlings konferansen ved å gjennomføre en bokstavelig falskflagg-operasjon. Jason Charter, 22, og Ryan Clayton, 36, ga ut rundt 1.000 røde, hvite og blå flagg, som hver bærer en gull-emblazoned TRUMP i midten, til et auditorium fullt av deltagere som venter på president Trump for å møte konferansen. Publikum medlemmer vinket pennantsand tok bilder med dem til CPAC-ansatte realiserte knepene: De var russiske flagg. Stuntet gjorde bølger på sosiale medier, da journalister som dekker CPAC, la merke til scramble for å konfiskere insigniene. Ingen vits, noen har gitt ut russiske flagg som sier Trump på dem. Og folk vinker dem. CPAC2017 pic. twitterCDZS5oEqyL Når bevis sier nei, men leger sier ja Langt etter at forskningen er i strid med vanlig medisinsk praksis, fortsetter pasientene å kreve at de fortsetter å levere. Resultatet er en epidemi av unødvendige og unhelpful behandlinger. Først, hør på historien med den lykkelige avslutningen: På 61 var utøvende i utmerket helse. Hans blodtrykk var litt høyt, men alt annet så bra ut, og han trente regelmessig. Så ble han skremt. Han gikk for en rask ettermiddagstur på en kul vinterdag, og brystet hans begynte å skade. Tilbake på kontoret sitt satte han seg, og smerten forsvant så fort som det var kommet. Den kvelden tenkte han mer på det: middelaldrende mann, høyt blodtrykk, stressende jobb, ubehag i brystet. Neste dag dro han til en lokal nødavdeling. Legene bestemte seg for at mannen ikke hadde hatt et hjerteinfarkt, og at den elektriske aktiviteten til hjertet hans var helt normal. Alle tegn foreslo at ledelsen hadde stabil anginakest smerte som oppstår når hjertemuskelen får mindre blodbåren oksygen enn den trenger, ofte fordi en arterie er delvis blokkert. Hvorfor ingenting fungerer Anymore Technology har sine egne formål. Nei, det er en magisk potte, min datter pleide å klage, alder 3 eller så, før han nektet å bruke et offentligt toalettrom med en automatisk toalett. Som en liten person var hun vant til den infrarøde sensoren som oppdaget uregelmessig bevegelse på toppen av hodet og voldsomt spyling under henne. Bedre, i hennes sinn, bare for å forsinke lettelse enn å underkaste seg de magiske pottys mørke forhold. Det er neppe bare et problem for små mennesker. Hvilken voksen har ikke lidd de pneumatiske offentlige toaletter virvelvind under dem Eller igjen når man forsøker å gå ut av stallen Så mange vanlige gjenstander og erfaringer er blitt teknologifaget avhengig av datamaskiner, sensorer og andre apparater som er ment å forbedre dem, slik at de også har sluttet å jobbe i sin vanlige måte. Det er vanlig å tenke på slike feil som saker av dårlig design. Det er sant, delvis. Men teknologien er også mer usikker enn den en gang var. Ustabil og uforutsigbar. I hvert fall fra menneskelige brukere. Fra teknologiens utsiktspunkt, hvis det kan sies å ha et utsiktspunkt, utvikler det seg separat fra menneskelig bruk. Forstå for å forstå hva babyer sier kan gjøre dem smartere Ny forskning tyder på at det er foreldre som snakker med sine spedbarn, ikke bare hvor ofte, det gjør en forskjell for språkutvikling. For noen uker siden spiste jeg lunsj med familien min på et pannekakehus da et lite blond hode poppet over toppen av båsen ved siden av vår. Et sted i ballparken på et år, sa gutten noe unintelligiblemaybe baby babbling, kanskje ekte ord muffled av pannekake og ga en høy frikant. Han vinket en liten sirup smurt arm i min retning. Han er så flørt, sa moren hans unnskyldende. Han er, cooed min egen mor, som kan bli venner med alt som vil stå stille lenge nok. Hiiiiii. Hun sparket meg under bordet. Ohhi, sa jeg. Jeg vinket tilbake. Men menn er ufattelige skapninger, og vår nabo bare frowned, vendte seg om og satte seg tilbake til maten sin. Hvordan bygge et autokrati Forutsetningene er tilstede i USA i dag. Heres lekeboken Donald Trump kunne bruke til å sette landet ned en bane mot illiberalismen. Dens 2021, og president Donald Trump vil snart bli svoret inn for sin andre periode. Den 45. presidenten har vist seg alderen de siste fire årene. Han hviler tungt på sin datter Ivankas arm under sine sjeldne offentlige utseende. Heldigvis behøvde han ikke å kampanje hardt for gjenvalg. Hans har vært et populært presidentskap: Store skattedrag, store utgifter og store underskudd har jobbet med deres kjente ekspansive magi. Lønnene har vokst sterkt i Trump-årene, spesielt for menn uten universitetsgrad, selv om stigende inflasjon begynner å bite inn i gevinsten. Presidentens tilhørere gir æren sin restriktiv innvandringspolitikk og sitt TrumpWorks infrastrukturprogram. Lytt til lydversjonen av denne artikkelen: Last ned Audm-appen for iPhone for å lytte til flere titler. Hva på jorden går på med aksjemarkedet Millioner av amerikanere er bekymret for at Donald Trump er en uheldig figur. Investorer har en annen teori: kanskje ikke. Donald Trump gjennomsyrer så den kollektive bevisstheten i landet som det er vanskelig å forestille seg å leve i en verden uten han. Men det er et sted hvor presidenten synes å være relativt usynlig på det amerikanske aksjemarkedet. Dow, SampP og Nasdaq har satt rekordhøye i månedene etter Trumps valg. På torsdag har Dow sin tiende påfølgende rekordstengning på rad, på 20.810. Dette skjer, til tross for at investorene var skremt av et Trump-presidentskap i valgkampen. Trump kom på kontoret og lovet å motvirke de amerikanske allierte og økonomiske partnere mens de knuste den internasjonale etableringen. Ingen av dette er spesielt gunstig for multinasjonale selskaper. Enda verre, Trumps de første ukene i kontoret var en stormstrøm av forhastet lovgivning og rasende backtracking, akkurat den typen atferd man kan vurdere en trussel mot den helt viktige sikkerheten om at markeder tilsynelatende krever. I tillegg er vanlige økonomer nesten forenet i deres sikkerhet at Trumps kjernepolitikker, som å skrape frihandelsavtaler mens alvorlig begrensende innvandring, ville være dårlige for landet. I Finland lærer barna datavitenskap uten datamaskiner. Studentene kan lære det grunnleggende med et sett av strikkepinner. Finnerne er ganske bemused av amerikanerne opptatt av å sette iPads i alle klasserom. Hvis en tavle ville forbedre læring, flott. Hvis det ikke ville, hoppe over det. Gå videre. Hele greia er en liten vinkling, uansett. Det var kjennetegnet av samtalen en siste morgen på den finske ambassaden i Washington, D. C. der diplomater og eksperter samlet seg for å feire utdanningsresultatene i landet da Finland blir 100. Og amerikanerne kunne stå for å ta notater. (Ja, fra Finlandagain.) Kodning og programmering er nå en del av læreplanen i det skandinaviske landet, og de er underordnede ungdomsgrep fra en ung alder. Men i motsetning til i noen deler av USA der lærer å kode er en isolert ferdighet, læres finske barn å tenke på koding og programmering mer som verktøy som skal utforskes og benyttes på tvers av flere fag. Kansas republikanere sur på deres skatt-kutt eksperiment Staten legislature nesten reversert guvernør Sam Brownbacks signatur politikk etter et velgere opprør. Hans økonomiske arv, en GOP-lovgiver sier, går ned i flammer. Det var bare to måneder siden at guvernør Sam Brownback ga opp de bratte skattelettene han vedtok i Kansas som en modell for president Trump å følge. Men da republikanerne i kongressen kom seg rundt for å skatte reformen, kunne Brownbacks finansplan være historie og det vil være hans eget parti som dreper det. Den GOP-kontrollerte lovgiver i Kansas reverserte nesten de konservative guvernørene skattesnettet på tirsdag, da en koalisjon av demokrater og nyvalgte sentriske republikanere kom innom noen få stemmer av overordnede Brownbacks veto av lovgivningen for å heve inntektsskattesatser og eliminere et fritak for små bedrifter som blåste et enormt hull i statsbudsjettet. Brownbacks skattedrag overlever for nå, men lovgivere og politiske observatører ser overraskende stemmer i staten Hus og Senat som et sterkt tegn på at den femårige politikken vil bli vesentlig slettet i en endelig budsjettavtale i vår. Kansas lovgivere må stenge et underskudd på 346 millioner i juni, og år med lån og hurtige løsninger har forlatt dem med få gjenværende alternativer bortsett fra skattevekst eller dype utgifter til utdanning som kan bli utfordret i retten. Skatteregningen ville ha økt omsetningen med mer enn 1 milliard over to år. Når går kontakten mellom FBI og Det hvite hus over linjen Administrasjonen innrømmer å spørre byråene nestleder for å hjelpe det å slå ned en skadelig historie om Trump-kampanjene i Russland. The White Houses opptak at den spurte Federal Bureau of Investigation til offentlig tvist historier i New York Times som beskriver kontakter mellom Trump-kampanjen og russiske tjenestemenn reiser alvorlige etiske spørsmål, ifølge tidligere tjenestemenn i justisdepartementet. Det er helt upassende for alle fra Hvite Huset å ha kontakt med FBI om en pågående kriminalundersøkelse, som har vært en etablert regel av veien, sannsynligvis siden Watergate, sa Michael Bromwich, en tidligere justisdepartementets inspektør og direktør for Byrået for Ocean Energy Management under Obama. Da jeg var i avdelingen på 90-tallet, ble det godt forstått å være en ukrænkelig regel. Hva ser en reformert racist ut I en kort dokumentar kobler en tidligere KKK-leder sammen med den afroamerikanske kvinnen som bidro til å heve ham. Chimamanda Adichie på hvilke amerikanere blir galt om Afrika I et animert intervju forklarer forfatteren problemet med stereotyper. Ta-Nehisi Coates på Spørsmål som ikke har noen svar I en kort animasjon beskriver forfatteren livslang nysgjerrighet som førte ham til journalistikk. nyhetsbrev
No comments:
Post a Comment