Monday, 30 October 2017

Lnr Trading System


US Sen. Tom Cotton, R-Ark. dukket opp på MSNBCs Morning Joe i dag for å snakke om Donald Trumps fortsatte skepsis over amerikanske etterretningsrapporter som tillater hacking av demokratiske parti-e-post til russerne. Men bomull berørte også republikanernes planer om å oppheve pasientbeskyttelsesansvarlig omsorgslov eller Obamacare. Bomull ble spurt hva hed sier til de på obamacare som kan være bekymret for å miste sin helseforsikring. Vi vil ikke at noen skal miste dekning, sier Cotton, og kort sagt, citerte han hybrid hybrid medicaid-utvidelse som en mulig modell for hvordan GOP kunne erstatte det nåværende systemet. Heres hva han sa fullt: Vel, vi vil ikke at noen skal miste deres dekning. Når vi erstatter Obamacare, vil vi løse de problemene Obamacare har gjort verre av det eksisterende systemet. Nå har Arkansas noe av et unikt system under Obamacare mdash vår statsregering gjorde ikke bare utvide Medicaid som de fleste stater det brukte pengene til å hjelpe folk å kjøpe privat forsikring. Det kan være noe vi ser på når vi erstatter Obamacare. Enten det er skattefradrag eller skattefradrag, gir vi alle amerikanere muligheten til å gå ut og finne rimelig helseforsikring som passer deres behov, ikke de behovene som dikteres av politikere i Washington. Helsesektoren var også temaet for Gov. Asa Hutchinsons utseende i går på Neil Cavutos Fox Business-programmet. Hutchinsons kommentarer kom midt i rapporter at presidenten møtte i dag med demokratiske ledere for å finne måter å bevare elementene i Obamacare under den nye presidentvalget. Hutchinsons melding til presidenten: Ikke prøv å bevare en plan som må slettes. Han sa også at stater vil ha mer kontroll over helseprogrammer og citerte blokktilskudd som nøkkel til hvilket nytt system GOP utarbeider. Heres guvernørene fulle kommentarer: President Obama trenger rett og slett ikke gjøre noen ytterligere utenrikspolitiske kunngjøringer, ikke foreta ytterligere bekjentgjørelser, la den nye administrasjonen starte sin politikk som folket i Amerika valgte dem til å gjøre. Og så, når det gjelder Affordable Care Act, er det ingenting mer President Obama kan eller burde gjøre mdash nok skade har blitt gjort. Fra et staters perspektiv vil vi bare ha mer kontroll. Vi ønsker å kunne få bredere blokktilskudd til å administrere Medicaid-programmet, for å skape besparelser, arbeidsprosentene. Du gir oss den autoriteten, klarer deg godt, sørg for at folk har helsevesen, men også som noe vi har råd til. Jeg gleder meg til en Trump-administrasjon som med Kongressen vil oppheve Affordable Care Act og vil flytte oss i en annen retning. Hutchinson ble også spurt hvor lenge han trodde en opphevelse kunne ta. Fra et stats perspektiv tror jeg du kan gjøre en overgang innen to år, sa han. Det ser ut som om det første du gjør, er å gi statene mer bred autoritet. Vi trenger det i Arkansas. Du kan se begge delene nedenfor: Tom Cotton på MSNBC i dag: Asa Hutchinson på Fox Business Tuesday: Se den nyeste videoen på ampampampampampampampampampampampplampeamptampampampampampampampampampampampampgtvideo. foxbusinessampampampampampampampampampampampampampampampampampampampampampampgtMANAGERINGSDIREKTOR - DEBT EGQUITY FINANCE GROUP Jordan Ray er administrerende direktør for gjeldsforeningen Equity Finance Group at Mission hvor han overvåker forretningsutvikling, strategi, plassering og gjennomføring av fast eiendomskapital på vegne av store eiere, investorer og utviklere landsomfattende. I tillegg til finansvirksomheten omfatter Jordans ansvar sourcing og gjennomføring av lånesalgsmuligheter. Før han begynte i Mission Capital, fungerte Jordan som administrerende direktør i The Ackman-Ziff Real Estate Group LLC, en New York Real Estate Capital Advisory Firm som han ble med i 2002. På Ackman-Ziff, Jordan strukturert og fullført over 2 milliarder dollar av lukket gjeld, mellommann, foretrukket egenkapital og joint venture equity transaksjoner. I 2005 startet Jordan på Miami-kontoret for Ackman-Ziff, som han løp i 2 år. Jordan uteksaminert fra New York Universitys eiendomsinstitutt med en mastergrad i eiendomsfinansiering og investering og fra American University med en B. A. i økonomi. Han er lisensiert som eiendomsmegler i delstaten New York. William David Tobin er en av to oppdragsgivere, grunnlagt i 2002. Han har omfattende transaksjonserfaring i lånesalgsrådgivning, investeringsbank og kommersiell eiendomsgjeld og egenkapitalforhøyelse. Fra 1994 til 2002 var Mr. Tobin assosiert med et nasjonalt meglerfirma, hvor han startet og kjørte en rådgivende rådgivningsvirksomhet, som ledet all forretningsvirksomhet og utvikling. Fra 1992 til 1994 jobbet Mr. Tobin som en aktivitetsleder i Asset Resolution Department of Dime Bancorp (under OTS-tilsyn) hvor han spilte en integrert rolle i likvidasjonen av 1,2 milliarder misligholdte enfamilielån og REO-porteføljen. Dime dispositionsprogrammet inneholdt en flerårig eiendoms-salgsåpning som kulminerte i et tilbud på 300 millioner til mange av de store porteføljeinvestorene i hele låneinvesteringsarenaen. Mr. Tobin har en B. A. i engelsk litteratur fra Syracuse University og deltok i MBA-programmet, konsentrere seg i bank og finans, på NYUs Stern School of Business. Han har forelagt om temaene for hellånsverdi og boliglån på New York Universitys Real Estate School. Mr. Tobin er medlem av styret i H Bancorp (h-bancorp), et 1,5 milliarder multibank holdingselskap som anskaffer og driver fellesskapsbanker over hele USA. Mr. Tobin er også medlem av eiendomsrådgivningen i Whitman School of Management ved Syracuse University. Under Mr. Tobins veiledning og veiledning har Mission blitt tildelt og fortsetter å utføre hovedkontraktor FDIC-kontrakter for Hele Lån Internet Marketing amp Support (Lån salg), Strukturert Salg (Lån salg) og Financial Advisory Valuation Services (Manglende bank og tap aksje lån porteføljevurdering), Federal Reserve Bank of New York (lånssalg), Freddie Mac (programmatisk bulklåns salg for FHFA mandat deling) og flere pågående Federal Home Loan Bank verdivurderingskontrakter. I tillegg er Mr. Tobin Chief Compliance Officer for Mission Capital. JOSEPH A. RUNK, JR. JOSEPH A. RUNK, JR. Joseph A. Runk, Jr. er en av de to oppdragsgivere, grunnlagt i 2002. Han har over 25 års erfaring i eiendomsmarkedet og bank. Han har gitt råd til en rekke kommersielle og offentlige kunder på salg av nesten 70 milliarder kroner av boliglånsporteføljer og over 150 milliarder av eiendelsverdivurderinger. Han har som hovedansvarlig ansvar for et bredt spekter av profesjonelle tjenester, med demonstrerte evner i eiendomsprising, avtalestrukturering, transaksjonsstyring, risikostyring og bedriftsfinansiering. Han har direkte tilsyn med alle tre kontraktene med FDIC (verdsettelsesrådgiver, lånesalgsrådgiver og strukturerte salgsrådgiver) siden 2009. Før han ble grunnlagt i Mission Capital, var han leder for ikke-fungerende boliglånsoppkjøp hos GMAC-RFC og Ocwen og var en bankundersøker med Federal Reserve Bank of Richmond. Mr. Runk har bachelorgrad i økonomi fra University of Richmond og en MBA fra Duke University. Jonathan More Jonathan More Jonathan More er administrerende direktør i Debt Amp Equity Finance Group på Mission Capital, hvor han er ansvarlig for opphavsrett, tegning og strukturering av kommersielle eiendomsforretninger landsdekkende på vegne av eieroperatører, private equity-selskaper, utviklere og familie kontorer. Jonathans mangfoldige ferdigheter, dyp markedskunnskap og bransjelasjoner har vist seg å være kritiske i arbeidet gjennom transaksjoner og opphavsrett over sin karriere. Før han ble med i Mission Capital, jobbet Jonathan på utførelseslaget for Ackman-Ziff, som spesialiserte seg på finansiering av kontor-, detaljhandel og boligeiendommer, samt rådgivning om lånesalg. På Ackman-Ziff strukturerte og utførte Jonathan 2,0 milliarder av lukket gjeld, mellommann, foretrukket egenkapital, joint venture egenkapital og lånesalgstransaksjoner. Før Ackman-Ziff jobbet Jonathan i leasing - og investeringssalg for Manhattan-kontoret i CBRE Group. Jonathan mottok en B. A. i økonomi fra University of Michigan, og en M. B.A fra Columbia Business School, hvor han plasserte først overordnet i Bodini Competition for Real Estate Investment amp Entrepreneurship. Han er lisensiert som eiendomsmegler i delstaten New York. LUIS VERGARA MANAGING DIRECTOR - SALGSHANDEL LUIS VERGARA MANAGING DIRECTOR - SALGSHANDEL Luis Vergara er administrerende direktør for salg og handel med misjon. Han har over 20 års innenlandsk og internasjonal erfaring innen investment banking, salg og markedsføring, private equity, eiendomsmegling og kredittvurdering og lånesalg rådgivende. Mens han i Mission Capital har handlet over 20 milliarder kroner i boliglånsporteføljens salg og verdsatt ca. 35 milliarder kroner i boliglånsporteføljer på vegne av private finansinstitusjoner og statlige kunder som Federal Reserve Bank of New York, FDIC og Federal Home Loan banker. Før han ble med i Mission Capital, fungerte Vergara som direktør for forretningsutvikling for PayQuik, som ble kjøpt av Citigroup, og tilbyr elektroniske betalingsløsninger for amerikanske og utenlandske finansinstitusjoner. Han har også tidligere jobbet i Tower Hill Capital Group (THCG), Inc. Santander Investment Securities Inc. (megler - og investeringsbanken av Banco Santander Central Hispano) og CIBC World Markets (tidligere kjent som Oppenheimer amp Co. Inc.) i private egenkapital, investeringsbank og rådgivende, og høy avkastningsfordelte gjeldshandelskapasiteter. Vergara mottok sin Bachelor of Arts-grad, med forskjell fra Universitetet i Virginia og MBA i økonomi og ledelse fra Wharton School ved University of Pennsylvania, hvor han var mottaker av den ettertraktede Howard E. Mitchell fellesskapsmeddelingen. Mr Vergara er flytende i spansk og portugisisk. MICHAEL BRITVAN MANAGING DIRECTOR - SALGSHANDEL MICHAEL BRITVAN MANAGING DIRECTOR - SALGSHANDEL Michael Britvan er administrerende direktør i Loan Sale-konsernet på Mission Capital, hvor han overvåker eiendomsvurdering og handel med utøvende, sub - og ikke-kommersiell, næringsdrivende og forbruker lån i både USA og Latin-Amerika. I denne kapasiteten har Mr. Britvan utført over 10 milliarder av eiendomssalg på vegne av kommersielle banker, servicere og midler. I tillegg administrerer Mr. Britvan verdsettelses - og handelsoppdrag på vegne av ulike regjeringskunder. Før han begynte på Mission, jobbet Mr. Britvan på Silver Point Capital som sourcer i gruppen for sekundærlånsoppkjøp. Mr. Britvan tjente to grader i filosofi politikk amp lov og historie fra binghamton universitet hvor han var kaptein av divisjon 1 svømming team. JASON COHEN MANAGING DIRECTOR - DEBT EQUITY FINANCE KONSERNET JASON COHEN MANAGING DIRECTOR - DEBT EQUITY FINANCE GROUP Jason Cohen er administrerende direktør i The Debt Amp Equity Finance Group med oppdrag. Før han kom til Mission Capital, jobbet Jason Cohen som administrerende direktør for Ackman-Ziff, et rådgivende firma i New York som han ble med i 2003. Han var ansvarlig for forholdsutvikling og ledelse, samt for styring av klienttransaksjoner. På Ackman-Ziff har Jason lukket over 2,5 milliarder kroner i transaksjonsverdi. Dette inkluderer gjeld, joint venture egenkapital og høyt strukturert mezzanin og foretrukket egenkapital transaksjoner. Tidligere brukte Jason tre år som seniorleder ved Carlton Advisory Services, et nasjonalt meglerfirma. Før dette fungerte han som direktør for oppkjøp og finansiering på Philips International, en eiendomsinvesteringsfond, hvor han utviklet nye kilder til kapital for firmaet og søkte eiendommer til å erverve. Jason har også eiendomsvurdering, bank - og eiendoms - og notis salg erfaring fra sin tid med RTC og Apple Bank. Jason tjente en B. S. i bedriftsadministrasjon fra statsuniversitetet i New York i Buffalo. CHAD COLUCCIO MANAGING DIRECTOR - SALG TRADING CHAD COLUCCIO MANAGING DIRECTOR - SALG TRADING NEWPORT BEACH, CA Chad Coluccio er administrerende direktør for Sales amp Trading med Mission, og har omtrent 15 års erfaring i kommersiell lån originationwriting, joint venture equity placement og låne salg rådgivende. Hans ansvar omfatter forretningsutvikling og handel, med spesialisering i den vestlige amerikanske regionen. Mr. Coluccio har stengt over 2 milliarder kroner i kommersielt låne salg siden han ble med i Mission. Transaksjoner inkluderer både bulk salg og enkeltfordeler, både på en ytelsesbasert og ikke-fungerende basis. Før han ble med i Mission i 2009 var Mr. Coluccio grunnlegger av Citation Capital Partners, et kommersielt kredittforetaksselskap med fokus på gjelds - og egenkapitalplacering. Han arrangerte over 500mm finansieringer i over 5 år for eiendomstyper, inkludert multifamilie-, kontor-, detaljhandel, industri, gjestfrihet og SFR landrett. Tidligere var Mr. Coluccio Asset Manager hos Citigroup, hvor hans ansvarsområder inkluderte tegningsforsikring, modifikasjonsutvidelse og opphavsfinansiering til Citibanks multi-billion dollar kommersielle eiendomsportefølje. Mr. Coluccio har sin Bachelor of Business Administration grad fra Southern Methodist University i Dallas, TX. Han er lisensiert som eiendomsmegler i delstaten California. MANAGING DIRECTOR - SALGSHANDELSSTYRING - SALGSHANDEL Tom Hall er administrerende direktør med misjon. Hans ansvar omfatter prosjektledelse, handel og forretningsutvikling. Før han ble med i Mission Capital, var Mr. Hall i Specialavdelingen og Treasury avdelingene i Colonial Bank. Hans ansvar inneholdt markedsføring, due diligence og plassering av over 1 milliard av underpresterende gjeld og REO-eiendeler i annenhåndsmarkedet. Etter hans tid på Colonial holdt Mr. Hall stilling som Commercial REO Officer hos BBampT hvor han var ansvarlig for å administrere, markedsføre og avhende kommersiell bank-eid eiendomsmegling over flere aktivaklasser over hele Sørøst. Han har for tiden sin eiendomsmeglereselskapslisens i delstaten Alabama. Mr. Hall uteksaminert cum laude fra Auburn University med Bachelor of Science grader i både økonomi og spansk og har også fullført kurs i eiendomsfinansiering ved New York Universitys School of Continuing and Professional Studies. MANAGING DIRECTOR - STRATEGISK UTVIKLING Christina Carr er administrerende direktør for Strategic Development for Mission og har 20 års erfaring innen bank og markeder, inkludert mange års direkte erfaring innen boliglånsprodukter og kapitalbasert finansiering. Fru Carr har fokusert på risikostyring og strategiske utviklingsrolle hos store finansielle firmaer og investeringsbanker, spesielt Wells Fargo, HSBC, UBS og Fannie Mae. I sin rolle som administrerende direktør for strategisk utvikling er hun ansvarlig for å analysere eiendomsmarkedsforhold for å identifisere og designe potensielle vekstmuligheter for selskapet. I tillegg skal hun bygge opp Missions produkttilbud rundt statlig sponsede bedrifter og andre offentlige etater identifisere muligheter i andre aktivaklasser og kundesegmenter, både for tjenester og transaksjonsaspekter av oppdragsvirksomhet og gir transaksjonsstøtte for sikkerhetskontroll og annen risikostyring aktiviteter. Fru Carr fikk en bachelorgrad fra Radford University, og en mastergrad fra George Washington University. DIREKTØR - KONSERNETS FINANSIERINGSGRUPPE Før Mission Capital jobbet Jillian hos JCRA Financial LLC som leder for eiendomsmegling Nord-Amerika og var ansvarlig for å tilby valutakurs - og renterisikostyringstjenester til eiendomsmeglingskunder. Hun kom fra JCRA fra Wells Fargo i New York, hvor hun var en visepresident og markedsførte og strukturerte rentestyringsløsninger for Public REITS, Multi Family og Hospitality Finance. Jillian tilbrakte også et år på San Francisco-kontoret der hun ga råd om renterisikostyring for spillbransjen og West Coast Real Estate Capital Markets-teamet. Hun startet sin karriere i Wachovia i 2007 og dekket en rekke industrigrupper innenfor firmaene Corporate og Investment Banking. Jillian ble kåret til Rising Star av 2014 av Womens Bond Club i New York. Denne prisen er gitt til en kvinne fra hver bedriftsmedlemsfirma på Wall Street som har demonstrert lederskapskvaliteter og betraktes som en fremtidsleder innen finansnæringen. Jillian uteksaminert Summa Cum Laude med en B. S. grad i matematikk fra University of Pennsylvania. Steven Buchwald er administrerende direktør i The Debt Amp Equity Finance Group med oppdrag. Hans ansvar omfatter sikrings-, gjeldsposisjon, klient - og investorkorrespondanse og forberedelse av investeringsmateriale. Før han begynte i Mission Capital, fungerte Steven som Senior Associate of Acquisitions hos Athena Group, en privat eiendomsutvikling og investeringsselskap som spesialiserer seg på infill multifamily oppkjøp av nesten 1 milliard verdt av fast eiendom. Steven ledet oppkjøpsprosessen på vestkysten i over to år av hans fem år på Athena, og var den primære kontakten for långivere, selgere, meglere og investorer i Los Angeles. Mr. Buchwald har også stor erfaring som finansanalytiker og har konsultert for flere eiendomsbedrifter, inkludert WJCK Investors, Farmer Amp Flier, Borman Group, og Universe Holdings. Han ble uteksaminert fra Cornell University School of Engineering med en B. S. og en M. Eng. GREGG APPLEFIELD DIRECTOR - DEBT EQUITY FINANCE GROUP GREGG APPLEFIELD DIRECTOR - DEBT EQUITY FINANCE GROUP Gregg Applefield er en direktør for The Debt Amp Equity Finance Group på Mission med ansvar for innkjøp, tegning og strukturering av kommersielle eiendomsforretninger på vegne av store eiere, investorer og utviklere landsomfattende. I tillegg til gjelds - og egenkapitalplaceringsvirksomheten inkluderer Greggs ansvar også innkjøp og gjennomføring av lånesalgsmuligheter samt UCC Public Sales. Før han ble med i Mission Capital, jobbet Gregg som visepresident i Eastdil Secured, som han ble med i 2005. Siden 2010 i Eastdil Secured, strukturert og gjennomført Gregg over 8 milliarder dollar av lukket gjeld, mellommann, lånesalg og UCC Public Sale-transaksjoner. Gregg uteksaminert fra University of Wisconsin Madison med en B. B.A. i både fast eiendom og urbane land økonomi samt finans, investeringer og bank. Han er lisensiert som eiendomsmegler i delstaten California, selger i delstaten New York, og har også lisenser fra serie 7 og 63. Alex Draganiuk ble med i Debt and Equity Finance Group for å fokusere på plassering og gjennomføring av gjeld, tilbakekjøp, lager og bedriftslån, mezzaninfinansiering, joint venture equity og foretrukket egenkapital for sine kommersielle eiendomsutviklere, eiere og investorer landsomfattende. Han er også ansvarlig for å bistå i Mission Capitals innsats for å opprettholde relasjoner med hundrevis av kapitalkilder og bistå opphavsmenn i næringsutvikling, inkludert innkjøp og evaluering av nye gjelds - og egenkapitalfinansieringsmuligheter. Alex har vært involvert i enkeltfamilieoppkjøp, disposisjoner og administrasjonstjenester, samt eiendomsmegling i San Antonio, Texas. Før dette fungerte han som administrerende direktør i The Ackman-Ziff Real Estate Group, med hovedkontor i New York, og var ansvarlig for selskapets virksomhet og relasjoner i Europa, Asia og Midtøsten. Alex kom til Ackman-Ziff i januar 2001 og lukkede vel ca 2,6 milliarder kroner i gjeld, mezzanin og egenkapitalfinansiering på ca 60 transaksjoner i sin tid på selskapet. Alexs ansvar inneholdt sourcing, tegning, strukturering, markedsføring, forhandling og avsluttende gjeld, mellometas og egenkapitaltransaksjoner for alle eiendomstyper, inkludert kontor, detaljhandel, bolig, mart, land, hotell og industriell logistikk. Alex konsulterte også et ledende ikke-bank-tilknyttet utstedelseshus notert på tysk børs. Tidligere i sin karriere var Alex assosiert med Sonnenblick-Goldman Company fra 1998 til 2000, der han vellykket stengte over 625 millioner i salgs - og gjelds - og egenkapitalfinansiering. Før 1998 var Alex Senior Senior Paralegal hos LeBoeuf, Lamb, Greene Amp MacRae og Corporate Paralegal i Hunton Amp Williams, hvor han lukket mer enn 5 milliarder kroner av strukturert finans, MampA, olje og gass og eiendomsmegling. Alex tjente en Bachelor of Arts Degree med æresbevisninger i internasjonale relasjoner fra University of Pennsylvania og studerte i utlandet ved Cambridge University i England. Robert Beyer er direktør i Debt Amp Equity Finance Group med oppdrag hvor han er ansvarlig for opprinnelse, strukturering og plassering av gjeld, mezzanin og egenkapital på vegne av eiendomsbesittere og utviklere landsomfattende. Før han ble med i Mission jobbet Robert for slike fremtredende eiendomsfirmaer som Related Companies og Carlton Group, hvor han fullførte over 1 milliard i egenkapital og gjeldstransaksjoner for eiendomsbedrifter gjennom Nord-Amerika, Latin-Amerika og Karibia med et spesielt fokus på hotell eiendeler. Mr. Beyer fungerer også som rådgiver for et eiendomsinvesteringsfirma med betydelige hotell-, multifamilie-, kontor - og detaljhandelskontorer med kontorer i Las Vegas og Los Angeles. Mr. Beyer mottok en B. B.A. i økonomi fra University of Miami, en J. D.-grad, magna cum laude, fra University of Nevada-Las Vegas og en LL. M. i beskatning fra New York University School of Law. Robert fungerte også som en juridisk advokat til US District Judge Kent J. Dawson. Christie er direktør for Human Resources for Mission Capital, hvor hun styrer arbeidet med å finne, tiltrekke og beholde topp talent for firmaet. Før Mission Capital jobbet hun hos Glocap Search og Kain Management Group, hvor hun samarbeidet med økonomi - og teknologiklienter på deres bemanningsbehov. Tidligere jobbet hun hos GE, Thomson Financial og Goldman Sachs. Christie har en bachelor i bedriftsøkonomi fra University of Vermont. KRAIG JONES Debbie Johnston er visepresident for Loan Sale Operations for Missions Austin-operasjoner og har vært i boliglånsindustrien i 25 år. Ms Johnston har en mangfoldig kompetanse innen ulike områder av boliglånsindustrien, inkludert lånesalg, boliglån, opprinnelser, systemadministrasjon og applikasjonsutvikling. Hennes ansvar med Mission Capital inkluderer administrerende byråer og private verdipapiriseringsleveranser, kontraktstyring og kvalitetssikringsprosesser. Tilleggsoppgaver inkluderer hellånssalg, inkludert on-site due diligence, post-closing kontraktstyring, tilbakekjøpsforespørsler, overføring av service og misligholdte skattekrav og remittance-avstemminger. Mens på Mission Capital har fru Johnston klart 31 agenturleveranser bestående av 70 000 lån på over 14 milliarder kroner og 6 private leveranser bestående av 14 000 lån på over 1 milliard. Før overgangen til boligforsikringsvirksomheten var hun ansvarlig for systemapplikasjonsstøttefunksjonene. Hun har tidligere håndtert låneserviceoppkjøp og overføringer til Empire Funding sammen med søknadsstøtte for alle servicefunksjoner. ADAM GRANT ADAM GRANT NEWPORT BEACH, CA Adam er en visepresident med Mission Capital i firmaene Newport Beach office. Hans ansvar omfatter alle aspekter av lånesalgsprosessen fra førsalgsgarantier og verdsettelse til trading amp due diligence management. Adam har bidratt til å lukke mer enn 3 milliarder av kommersielt boliglåns salg av varierende ytelse. Før han ble med i Mission i april 2010, tilbrakte han flere år med å jobbe for en 22 milliarder eiendomsforvalter i Los Angeles. En innfødt av California, tjente han en B. A. med æresbevisninger i økonomi og statsvitenskap fra University of California at Davis. JAMIE MATHENY Laura Crayton er seniorleder for SMS-plattformen med Mission Capital og er ansvarlig for datamodeller, databasehåndtering og analyse for bolighandelsgruppen. Før han ble med i Mission Capital, jobbet Laura som leder av Business Intelligence og Operations for Bowdoin Consulting, hvor hun overvåkte database og CRM-utvikling, metriskanalyse og rapportering. Tidligere i sin karriere jobbet hun som konsulent Sales Operations Manager med fokus på CRM design, implementering og ledelse. Laura har en B. A. i psykologi fra University of Massachusetts. David Behmoaras er tilknyttet Debt Amp Equity Finance Team på Mission. Hans hovedoppgaver er å bistå med opprettelsen av finansieringsmemorandum, forberede finansiell analyse for en rekke eiendomsmeglingstransaksjoner, gi detaljert markedsinformasjon gjennom grundig forskning, organisering og styring av due diligence og tilby materialer, samt samspill med långivere, aksjeinvestorer, advokater, utviklere og andre tredjeparter. Før han ble med på Mission, var Mr. Behmoaras en oppkjøpsanalytiker hos The Sydell Group, en ledende hotelleier, utvikler og operatør av et bredt utvalg av boutiquehotell i USA. Mr. Behmoaras mottok en B. B.A. fra Stephen M. Ross Business School ved University of Michigan. Han tjente også som senioranalytiker av Mais and Blue Fund, universitetets studentforvaltede fond, og investerte en allokering av universitetets kapitalfond i børsnoterte verdipapirer. Jennifer Herbert er regnskapsfører i Florida-kontoret. Hun har over 10 års erfaring i økonomi. Før han jobbet på Mission, jobbet Jennifer som Senior Staff Accountant ved HCA i 3 år og tidligere jobbet for et CPA-firma. Hun fikk henne B. S. og M. S. i regnskap fra Kaplan University. Jennifer er ansvarlig for generell hovedbokspostering, vedlikehold, rapportering av ampanalyse for flere forretningsområder og utarbeidelse av regnskap. Hun vil også bistå med lønn og kontoudskulder forpliktelser for misjon. Rebecca Brown er administrativ assistent til Residential Mortgage Services Group på Mission Capital. Før hun begynte på Mission jobbet fru Brown som en administrativ assistent for Lewis Kohn amp Walker LLP, et advokat for immateriell eiendom i San Diego, CA. Fru Brown studerte næringsliv og kommunikasjon på Southwestern College. Fru Brown jobber i Austin, TX-kontoret. Chuck COBBs medformann, ambassadør Charles Chuck Cobb, overvåker Grass Rivers eiendomsinvesterings - og utviklingsaktiviteter og leder Grass River Advisory Board. I tillegg til hans roller på Grass River, fungerer Chuck også som administrerende direktør i investeringsselskapet Cobb Partners. Chuck er bredt anerkjent som en av de mest dyktige eiendomsmeglerne i USA. Før sin nåværende rolle på Grass River og Cobb Partners, fungerte Chuck som administrerende direktør i Disney Development Company, Arvida Corporation og Kaiser Communities. Han har overvåket utviklingen av mer enn 50 store planlagte samfunn og tilhørende kommersielle utviklinger, inkludert Walt Disney World, Euro Disney, Boca Raton Resort 038 Club, Long Boat Key Club, Boca West, Sawgrass, Weston, Rancho California, McCormick Ranch, Fisher Island, Kirkwood Mountain Resort, Durango Mountain Resort og mange andre. Chuck fungerte som leder av The Walt Disney Companys eiendomsbedrifter og var medlem av Disneys styre og dets styre. Chuck tjente som USAs ambassadør til Republikken Island under president George W. W. Bush og som undersekretær for det amerikanske handelsdepartementet under president Reagan. Han er en langtidssjef og tidligere styre ved University of Miami Board of Trustees og en tidligere president for to alumniorganisasjoner fra Stanford University. Han er tidligere forvalter eller styremedlem i sin kirke og mange andre veldedige og profesjonelle organisasjoner, inkludert Woodrow Wilson Center, Eisenhower Fellows, Council of American Ambassadors og James Madison Institute. Chuck ledet arbeidet med å skape Miami-Dade Countys andre charterskole på Campus Barry University og atletiske fasiliteter ved University of Miami og Stanford University, inkludert Cobb Stadium og Cobb Track på hver respektive campus. Han var en offiser i United States Navy og en alternativ på 1960s amerikanske olympiske lag som en høy forhindrer. Chuck har vært gift i 56 år til ambassadør Sue M. Cobb, tidligere amerikansk ambassadør til Jamaica og tidligere statssekretær i Florida. De har to sønner og syv barnebarn. Chuck ble utdannet ved Stanford University hvor han fikk en BA i økonomi i 1958 og en MBA i 1962. Justin KENNEDY Co-CEO 038 CIO, Justin Kennedy, leder Grass Rivers investeringsaktiviteter og strategisk retning. Justins 29 års erfaring spenner eiendomsfinansiering, investering og utvikling over amerikanske og internasjonale markeder. Før grunnleggelsen av Grass River, serverte Justin med Toby Cobb som konsernsjef for LNR Property, LLC en av verdens mest innflytelsesrike og diversifiserte eiendomsinvesterings - og serviceselskaper. Justin ledet LNRs globale eiendomsinvesteringsaktiviteter og landsomfattende eiendomsutvikling. Justin and Toby ledet en solid omplassering av LNRs globale operasjoner, inkludert oppstart av flere svært lønnsomme nye forretningsenheter, som kulminerte med LNRs 1 milliard salg til tilknyttede selskaper i Starwood Capital i 2013. Før LNR fungerte Justin som administrerende direktør og Global Head av eiendomsmarkedet på Deutsche Bank. Justin var grunnlegger av DBs markedsledende forretningsområde Global Commercial Real Estate (GCRE), som ledet handel, strukturering, syndikering og risikostyring over GCREs globale finans-, opprinnelses - og serviceplattform. Justin er kreditert som en av noen Wall Street-handelsmenn som forutslo finanskrisen i 2008 han utformet og utførte 2006-strategien som sikret GCRE-tapets eksponering under krisen. Fra begynnelsen av krisen spilte Justin og Toby betydelige roller med ulike reguleringsorganer i utforming og gjennomføring av flere kriseberedskapsprogrammer. Før DB var Justin visepresident og leder av CMBS Trading hos Goldman Sachs, der han medførte å starte opp av Archon CMBS-ledningen og Grande Loan-opprinnelses - og distribusjonsplattformene. Prior to CMBS trading, Justin was an early member of the Principal Investment Group, the firms proprietary asset based investment business led by Pete Briger. Justin spent the first 8 years of his career in the real estate development business in California and Colorado focused on large planned community developments. Justin received an AB in Economics from Stanford University and an MBA from UCLA. Tobin COBB Co-CEO, Toby Cobb, leads Grass Rivers acquisitions, capital raising and financing activities. Toby also serves as Managing Partner of Cobb Partners-Connecticut, the principal owner of a broad range of assets including: office, retail, multifamily, hospitality and skiing. From 2010 to 2013, Toby and Justin Kennedy served as Co-CEOs of LNR Property LLC. Leading a global team of over 600 skilled commercial real estate professionals, Toby and Justin completed a firm-wide repositioning of LNR and its subsequent sale to affiliates of Starwood Capital in April 2013 for 1 billion. Prior to LNR, Toby served as a Managing Director at Deutsche Bank. During the crisis era of 2008 and 2009, he managed the banks interactions with the U. S. Government reporting to the CEO of DB Americas. Previously, Toby was a leader in DBs market-leading Global Commercial Real Estate business unit (GCRE) his broad responsibilities included Co-Head of U. S. CRE, managing its broad banking, origination and servicing activities. During his tenure, GCRE grew to be the largest platform of its type with over 100 billion of serviced assets and 50 billion of annual origination. Prior to DB, Toby spent 5 years in the CMBS Group at DLJ. Prior to DLJ, he spent years in CMBS and RTCFDIC Loan Acquisition Groups at Citicorp Securities. He began his career at Southeast Bank in Miami, Florida. Toby serves as Chair of the University of Miamis Master of Real Estate Development Urbanism graduate degree program. He is a ULI Trustee, sits the Presidents Council at the Real Estate Roundtable and served for 13 years on the Board of the Commercial Real Estate Finance Council. He sits on the Waterside Schools Board of Trustees. Toby also serves on the board of Durango Mountain and Kirkwood Mountain Real Estate Companies. Toby holds a B. S. in Economics and Finance from Southern Methodist University and an M. B.A. in Finance and International Business from New York University. Jonathan ROTH Mr. Roth is responsible for the identification, evaluation, and portfolio management of opportunistic investments. Mr. Roth brings almost 30 years of experience and expertise in investment management with a focus on the origination, structuring and management of debt and equity facilities secured by real estate. Previously, Mr. Roth served as President of Canyon Partners Real Estate LLC, where he oversaw the management of Canyon Partners real estate investment arm. During his 18 year tenure at Canyon, Mr. Roth was instrumental in the building of a fully integrated investment advisor as well as the formation and the investment activities of several investment vehicles, including the Canyon-Johnson Urban Funds, the Value Mortgage Separate Account platform, the Canyon Multifamily Impact Fund and the Canyon Catalyst Fund investing approximately 5.6 billion in over 200 transactions. An expert in complex commercial, land, retail, office, hospitality, condominium and multifamily transactions and portfolios, Mr. Roth directly led the acquisition and origination teams for Canyon and served on the investment committees for many of the Canyon platforms. Prior to joining Canyon, Mr. Roth was a Partner at the international law firm of Loeb 038 Loeb and specialized in all aspects of real estate transactions with an emphasis on structuring, documentation and negotiation of complex finance, restructuring, disposition and acquisitions that excelled particularly during periods of distress. Mr. Roth has served on multiple philanthropic boards and works with several leading medical institutions including the USC Center for Applied Molecular Medicine, UCLA Medical Center and Cedars Sinai Hospital. Mr. Roth holds a B. A. in English Literature from UCLA, and a J. D. from Loyola Law School. George SPILLIS George Spillis brings over 28 years experience in real estate acquisitions, construction, development, leasing and asset management. Georges extensive planning, design, construction and development experience spans retail, office, multi-family, industrial and hospitality projects. He also has significant experience in distressed commercial asset acquisitions, asset management and special servicing. Prior to Grass River, George was a division President at LNR Property in Miami Beach where he led a broad set of activities from distressed asset acquisitions to LNRs highly successful The Nine high-rise residential tower in Miamis fast growing Brickell neighborhood. Prior to LNR, George spent 10 years as a Senior Vice President at Bayview Financial in Coral Gables, FL he led real estate investment, development and asset management activities. At Bayview, George led repositioning, re-use and development of over 2 billion of commercial real estate. George received an Associate in Science degree from Santa Fe College and continued studies at Florida International University, College of Engineering and Applied Science, Construction Management Program. He has been a licensed Florida General Contractor since 1987. Peter LAPOINTE Peter LaPointe is a real estate, finance and legal professional and brings to Grass River over 20 years in acquisitions, development and asset management experience. Prior to GRP, Peter served as a division President at LNR Property overseeing distressed asset acquisitions, servicing and asset management for portfolios sourced from financial institutions and the FDIC. Prior to LNR, Peter spent 10 years at Bayview Financial in Coral Gables, Florida where as a Managing Director he led investment and asset management activities for more than 10 billion in commercial real estate and loan assets with a team of 250 finance, legal and real estate professionals across multiple divisions and business lines. During his tenure at Bayview, the firm participated in over 9,000 transactions with over 2,000 counter-parties. Peter began his career as an attorney with several New England based law firms where his practice concentrated in banking 038 structured finance, real estate transactional and development law, commercial lending, creditors rights, corporate transactions and commercial litigation. Peter earned a B. S. in Finance and Marketing from Ithaca College and his J. D. from Roger Williams University. Thomas ROTH Tom Roths 27 years of experience spans the spectrum of commercial real estate. He has led the development and acquisition of over 2 billion in commercial assets in the U. S. and abroad. In his 10 years at Hines, Toms acquisitions and development portfolio included office, retail and land properties in Chicago, South Florida and Barcelona, Spain. As Hines Project Officer in Miami, Tom acquired a full city block in Coral Gables, repositioned the existing office asset and developed the highly successful mixed-use 2525 Ponce de Leon. Tom subsequently led the sale of 2525 for the then-highest price paid per square foot for a Florida office building. He also acquired 1.5 million sf of Miami area office buildings for Hines value add and core investors. For Hines in Barcelona, Tom led the development of Diagonal Mar Centre, a 3 million sf urban retail development on the Mediterranean Sea. Prior to Hines, Tom served as Vice President of Acquisitions at Walsh, Higgins 038 Company in Chicago, where he acquired over 1000 acres for the companys business parks and urban developments. He also developed numerous build-to-suit projects these included a highly technical 400,000sf facility for the IRS in Detroit and a major hotel and conference center at the University of Cincinnati. Tom has worked with several high net worth off-shore buyers in acquiring a variety of single tenant retail assets throughout the United States. He has been an integral part of numerous underwriting initiatives targeting large office buildings and multi-asset portfolios across the United States. Tom received a B. A. in Economics and Urban Studies at the University of Michigan Ann Arbor and received his M. B.A. from Northwestern Universitys Kellogg Graduate School of Management. Christian COBB Chris Cobb brings to Grass River over 23 years of experience spanning all phases of development from conceptual planning, land use entitlement, design, construction, marketing and sales. Chris was former Vice President of Development for Flagler Real Estate Development Corporation, leading its joint venture with JP Morgan Strategic Property Fund to re-develop a 120-acre industrial property into the mixed-use community, Downtown Doral. Chris led the community master planning and land use entitlements process that included: 2,840 residential units, 400,000 sf of office, 180,000 sf of retail, 100,000 sf of civic space, a public park, and elementary school. Prior to Flagler, Chris was Vice President of Development for the Ocean Club Development Company overseeing design and construction of its large residential condominium project in Key Biscayne, Florida comprising over 800 units in 11 residential buildings. Prior to Ocean Club, he was a Project Manager at Lennar Corporation in Miami, FL where he led planning and development of retail properties. Chris also serves on the Board of Directors of the Durango Mountain Resort. Chris received a Masters in Architecture from Tulane University and an M. B.A. from Harvard Business School. He is a licensed Architect and General Contractor. Andrew PAROWER Andrew Parower brings 25 years of commercial real estate investment, capital markets, and fund management experience to Grass River. His experience includes CMBS investing throughout the capital stack portfolio management structured CRE debt investing and origination as well as property acquisitions, asset management, and dispositions. Prior to Grass River, Andrew was a Managing Director at Marketfield Asset Management where he launched and managed a 300 million CMBS fund in 2009 to take advantage of the capital markets dislocation. Annualized returns, before performance fees, were 47 through 2010, and 22 over the life of the fund. Prior to Marketfield, Andrew spent 5 years managing 23 billion in domestic and European CMBS portfolios for AIGs core subsidiaries, mutual funds, and investment vehicles. He also invested in structured debt, and was an integral part of the whole loan and mezzanine loan teams. Andrew had no involvement in AIGs Financial Products Groups CMBSCRE derivatives activities. Prior to AIG, Andrew spent 7 years at New York Life Investment Management managing their 6 billion in CMBS portfolios. He helped launch a pre-eminent B-piece buyer and special servicer as a first stage investor and advisory board member. He invested in mezzanine loans, B-notes and syndicated loans and advised the whole loan teams on strategy and pricing. Andrews earlier CRE experience includes being co-lead banker on a CRE loan origination and securitization program property acquisitions for a pension fund advisor and a senior team member of Chase Manhattan Banks Owned Real Estate Group. Andrew holds a B. S.B. A. in Finance and Accounting from Washington University in St. Louis, and an M. B.A. from Fordham University. Daniel ANTONELLI Daniel Antonelli is a real estate professional with 10 years experience in commercial real estate development, acquisitions, dispositions, whole loan acquisitions, commercial lending, debt workouts and asset management. His responsibilities have included underwriting, modeling, structuring and closing of real estate investments in a variety of structures and asset classes. Prior to joining Grass River, Daniel served as an Acquisitions Associate for Greenstreet Real Estate Partners where he was responsible for underwriting, acquisitions, dispositions and portfolio strategy. Prior to Greenstreet, Daniel was a Senior Portfolio Manager for LNR Partners where he was responsible for the day-to-day management and strategy of a distressed whole loan portfolio. Prior to LNR, Daniel worked for a national student housing owneroperator where he was responsible for acquisitions, dispositions, capital raising and operations. Daniel obtained his B. S. in Business Administration from State University of New York at Albany. Ronald BOBROWSKI Ronald Bobrowski is a construction and development professional with over 22 years of real estate development and construction management experience. Prior to joining Grass River, Ronald was Senior Preconstruction Manager for all capital improvement projects for the Seminole Tribe of Florida. Prior to the Seminole Tribe of Florida, Ronald was Senior Project Manager for Blackstone Groups One Thousand Ocean condominium development located at the Boca Raton Resort and performed preconstruction services on Blackstone properties, including the Pier 66 and Bahia Mar resorts. Ronald was also Senior Project Manager on high-rise condominium projects for Terra Group (Quantum on the Bay), The Finger Companies (Cit on the Bay) and CMC Group (Porto Vita South Tower). Ron previously worked for several general contractors in the Miami market, including Danville-Findorff and Balfour Beatty Construction Heavy Civil. Ronald received a B. S. in Building Construction Management from Michigan State University and is a certified LEED Accredited Professional New Construction. Will PIERCE Will Pierce is a real estate professional with three years of experience in financial analysis, construction and project management. Prior to Grass River, Will served as a project manager for a regional communications company that serviced corporations, government agencies and universities. During his tenure, Will served as the principal coordinator for all project stakeholders including clients, engineers, project teams, subcontractors, procurement specialists, vendors, account managers and system end users. Will received a B. S. in Building Construction from Auburn University and a M. S. in Real Estate Development Urbanism from the University of Miami. Brent THURN Brent Thurn is a real estate professional with four years of experience in commercial real estate development, asset management, acquisitions, dispositions, and construction management. Prior to joining Grass River, Brent served as an Asset Manager for WhiteStar Advisors, LLC, a New York-based pension fund real estate investment manager. During his tenure Brent managed a variety of asset types (office, flex, retail, multifamily) within the Tri-State area, and was also involved with acquisitions, dispositions, debt placements, and construction management oversite. Brent obtained his B. S. in Finance and his MS in Construction Management from the University of Florida. Christopher BATE Christopher Bate is a real estate professional with experience in the acquisition, disposition, and financing of commercial assets. Prior to Grass River, Christopher was an Associate at Continental Real Estate Companies (CREC) where he focused on the sale and financing of multifamily apartment communities, bulk condominiums, and land. While at CREC he completed over 100 million in closed transactions. Prior to CREC, Christopher was an analyst at Bayview Financial working in Portfolio Management on residential loans and REO assets. He was responsible for monitoring and reporting investor returns for multiple real estate funds over 1 Billion. Chris was also responsible for the asset management of REO assets and implementing strategies to maximize sale proceeds to investors. Christopher holds a B. S. in Finance from the University of Central Florida and an M. B.A. from the University of Miami. Christopher has been a Florida resident for over 25 years and is an active participant in the University of Miami Mentor Program. Alex SCHREER Alex Schreer is a marketing professional that brings over 25 years of expertise in real estate, retail and restaurant marketing and communications. As vice president of marketing leading Grass River8217s assets, Alex oversees the branding and repositioning of several projects in the portfolio. Prior to joining Grass River, Alex served as managing partner for ASAP Marketing and Communications for 14 years and was responsible for various projects in branding, media and asset positioning for The Related Group, Starwood Resorts, Terra Group, Peacock Properties and many other high profile South Florida developers. Prior to ASAP, Alex spent 4 years at For Eyes Optical managing all marketing and advertising operations for 120 retail stores throughout the United States. Alex8217s earlier marketing experience includes 10 years with Tony Roma8217s as Regional Marketing Director for 130 restaurants and Director of Marketing for Florida. Alex holds a B. S. in Communications from Florida State University.

No comments:

Post a Comment