Friday 17 November 2017

Ha T3 1 Trading System


HA T3-1 System Jeg forstår helt klart at det er trang til å hoppe inn, spesielt når du ønsker å prøve en ny systemoppsett som ser lovende ut. Å være utløser-glad har forlatt meg med mange dårlige stillinger selv. Det er viktig å forstå hva - utenfor et pålitelig system og handelsplan - kanten din som en individuell spekulant er. Etter min mening er det timing. Store selskaper som deltar i valutamarkedet gjør det når de trenger å få valuta for sine transaksjoner. Det kan være flyselskaper som låses i prisen på drivstoff, ex-importører som sikter mot fluktuasjoner for å låse seg i sine bunnlinster, et selskap som driver en MampA utenfor sitt eget land (tenk Prudential UK å kjøpe AIG Asia som et nylig eksempel), og mange flere scenarier. De er bundet av konjunktursyklusen og har minimal kontroll over timingen. På grunn av selve naturen og hensikten med sikringen, kan de ikke unngå svingninger som går mot dem. Banker som behandler transaksjoner for sine kunder (over) må handle når ordren kommer inn, og er bundet til handelssesjonen for hvor de driver forretninger. Banker og hedgefond handel for egen spekulasjon flytter store midler og legger ordrer som er store nok til å påvirke priser. De må se etter tider med høyt volum for å absorbere ordren deres jevnt, eller - hvis de jakter stopper osv. - vent på en dum i volum for å overraske et sovende marked (som tilsynelatende skjer mye mot slutten av New York økt, før Tokyo åpnes). Som individ er du selvfølgelig begrenset av hvor du bor og når du sover, pluss hvorvidt du har råd til å se skjermene dine hele tiden gjennom dagen eller ikke. Alle disse er imidlertid kjent på forhånd, og kan innlemmes i din handelsstrategi. Så en viktig del av den enkelte næringsdrivende er friheten til å bestemme når han skal handle og når han skal være ute. Det er sant for å avgjøre om det skal handles i dag, hvilken økt du skal velge, hvilket par du skal se på, og om du skal ta et signal eller ikke. Og at evnen til å være selektiv selvfølgelig gjelder ikke bare for oppføringer, men også for utganger. I handelshøyskolen er du garantert å høre dette Peter Drucker-sitatet når du tar en klasse på strategi: quotStrategy er først og fremst om å avgjøre hva du ikke skal gjøre. Quot Lyder som en god ide for oss nybegynnere som lett forveksles med å sjekke ut mer enn en enkelt TF . Har også 2 forskjellige regler for hver av dem. Takk for tanken. Med respekt er jeg uenig med deg. Automatisert handel med ekspertrådgivere er ikke for nybegynnere, men for erfarne forhandlere. Når du legger handelsbeslutninger til en ekspertrådgiver, bør du fullt ut forstå logikken bak det - forstå og godkjenne det. Hvis du er usikker på det, er det stor risiko for å fange med handler som EA tok, akkurat som med manuelle handler, på grunn av frykt og grådighet som sparker inn: låses fortjeneste manuelt ut av frykt for å gi dem tilbake, noe som tar ut handler før de når sitt fulle potensiale og dermed skiller risikobeløpet mot deg ved å bare la tapene løpe etc. etc. Automatisert handel bør bare forsøke når du har tilstrekkelig forståelse av den underliggende logikken for å konfigurere EA-parametrene for oppføring, stopper og mål med andre ord, du gjør handelsbeslutningen, EA tar bare over henrettelsen. Basert på ditt eget markedsinnsikt bør du også kunne bestemme om EA-handelen skal være i begge retninger, eller bare lenge eller kort (eller i det hele tatt hvis paret ser ut til å variere). Hvis du sjekker to tidsrammer per par med litt forskjellige indikatorer, virker det forvirrende for deg, så tør jeg å si at du ikke er klar for automatisert handel. Det vil være et kutt, men bare til raskere tap. Tenk på det: flere tidsrammer trading er faktisk super-konservativ. Du hopper ikke inn i en ny trend med en gang (som du må gjøre når du handler bare en tidsramme), men vent faktisk på den første retracepullback å riste ut stillinger som hadde vært på feil side, og skriv inn når trenden er bekreftet og klar til å løpe uten gamle posisjoner som holder den tilbake. Inntasting på den raskere tidsrammen kan virke aggressiv, men du søker faktisk bare etter høy sannsynlighetsposter i og konservative utganger ut av høyere tidsrammestrenden. Alle kaller meg en snobb hvis du vil, men det ovenfor nevnte avsnittet til meg er kjernen og kanten til MTF-handel, så nær den Hellige Graal som jeg noensinne håper å få. Master det først, så fortsett til neste trinn hvor du kan la kjøring til en maskin. Med riktig erfaring og kunnskap kan en EA være et fint verktøy uten det, det er bare en svart boks. Ovenstående er bare min personlige mening og ment som et konstruktivt bidrag (vær så snill å boo meg). Du har kanskje gjettet, jeg har brent fingrene mine med EA før, så jeg er veldig forsiktig med dem. Å leve på vestkysten (CALIF) og arbeide for å leve, gir noen virkelig forferdelige handelstimer. Eventuelle tips om hvordan dette systemet kan handles på en quotend-of-dayquot basis. Dvs. ser på markedet mellom 2 pm-6pm PST (GMT 10 pm-2am) og ikke å måtte stå opp midt på natten takk. kry Jeg føler smerten din. Som vestkysten handler din (vi) begrenset til SydneyTokyo-økten som normalt bare varierer. Jeg har vært fast i disse handler i flere timer bare for å bli stoppet når London åpner. Det er ikke mulig å være oppe hele natten å handle i London, heller ikke være klokka om halvtime i søvn, og prøver å handle NY-sesjonen før arbeid. Du gjør mange feil fordi du er sliten og stresset på å handle før du går ut på kontoret. Din løsning er etter min mening å handle daglig kart av varer som korn, kjøtt, metaller, valuta. Du kan intra-day trading obligasjoner, ES, Russel 2k, men igjen sin opp på 5 am minim. Jeg fant bare en måte å handle forex, og den har det verste RiskReward-forholdet: Breaking of AsiaAu-sesjonen. Du står opp klokka 11:45. Tegn boksene dine eller linjene, legg handler i seng. Gå opp til tisse gå sjekk diagram og se om din opp eller ned penger. Noen ganger Im ned 40 pips og jeg går tilbake til sengs bare for å stå opp klokka 6 for jobb og jeg har 20pips låst inn. Dette fungerer bra i trendmarkeder som handler i den trenden, men ikke sidelengs. Ved hjelp av Toneys-systemet kan du sette opp varslene på et 4-timers diagram og få det til å skrive inn telefonen din. Men igjen får du opp, din slitne, ikke tenker klar og leter etter en oppføring. Dette er hvor feil oppstår. Hvis noen vestkysten handelsmann der ute har et svar på dette problemet som ikke innebærer å flytte til NY Id, elsker å høre det. Lykke til med respekt, jeg er uenig med deg. Automatisert handel med ekspertrådgivere er ikke for nybegynnere, men for erfarne forhandlere. Når du legger handelsbeslutninger til en ekspertrådgiver, bør du fullt ut forstå logikken bak det - forstå og godkjenne det. Hvis du er usikker på det, er det stor risiko for å fange med handler som EA tok, akkurat som med manuelle handler, på grunn av frykt og grådighet som sparker inn: låses fortjeneste manuelt ut av frykt for å gi dem tilbake, noe som tar ut handler før de når sitt fulle potensiale og dermed skjevner. Jeg er ikke helt sikker på at jeg bekrefter og er enig på grunnlag av personlig, smertefull, erfaring. Håper du har det beste Forex Trading Forex Trading Trading Forex Trading Kriminelle Ha T3 Forex Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading System Forex Trading Kriminelle Ha T3 Forex Artical Ha T3 forex Forex trading Nylig forex markeder har blitt åpnet opp til den gjennomsnittlige investor som det var domenet holdt eksklusivt til store finansielle firmaer, for eksempel banker og fond management selskaper. Nå er det mulig å starte med 250 eller mindre. Forex trading handler utenlandsk valuta og handles i utenlandsk valuta par, for eksempel: australske amerikanske dollar som er representert som AUDUSD. Dette betyr at når du kjøper en valuta selger du den andre. I motsetning til aksjer kan du handle i et oppadgående eller nedadgående marked. Mange ganger vil du ha krav på forex vært provisjon fri handel som ikke er helt sant som provisjon er i spredningen, dette er forskjellen mellom kjøp og salgspris. For eksempel når du går til en valutaveksling på en flyplass, kan du merke et styre med forskjellige valutaer oppført med en kjøps - og salgspris, dette er spredningen. Kjøpesummen vil være mindre enn salgsprisen. Utnyttelse Dette er et tosidig sverd som kan øke fortjenesten når markedene går. Hvis markedene går mot deg, kan det multiplisere tapet ditt. Noen utenlandsk meglere gir deg muligheten til å utnytte 400: 1, de fleste vil av. Ordneren HAT (Heikin Ashi, T3 og Donchian) system Takk for det vakre arbeidet Som vanlig, vakker jobb, setter jeg virkelig pris på at du gjør dette tilgjengelig. Hvordan går testen din på nytt? Alt jeg har gjort i det siste, er å utvikle strategier og også ta alt jeg finner her og andre steder, og prøver å gjøre dem til rudimentære strategier. Det er en mektig og frustrerende prosess, som så få er verdt. Kom på enda en høyde av indikatorer, William Blau-studiene, så sjenerøst gitt av Alexis. Tror du det er fordelaktig å undersøke hver ny forbedret indikator jeg ser at du har brukt mye tid på å undersøke, T3, Korrigert Flytende gjennomsnitt, etc. har du faktisk hatt en sjanse til å teste om signalene som genereres av denne oppdaterte versjonen av et bevegelige gjennomsnitt er mer nøyaktig ved å forutse retningen Jeg har tenkt å standardisere grensesnittet for individuelle strategiske indikatorer, slik at mitt hovedstrategiprogram som styrer grafikk, pengehåndtering og handelsplassering, kan ganske enkelt gjøre en efsexternal samtale til et buysell-indikatorsystem. Indikatorsystemet skal returnere en -1, 0 eller 1 som indikerer kort, nøytral, lang osv. Dessverre er så få nåværende indikatorer lett å tilpasse. Ideelt sett kunne jeg raskt teste en ny indikator og også se om det er noen verdi i kombinering av ulike typer indikatorer. Kanskje å ha noen dusin indikatorer runng uavhengig og når x prosent sier å kjøpe. etc. Uansett takk igjen, jeg ser at du har vært opptatt, jeg har kjørt over noen lovende systemindikatorer, gi meg beskjed hvis du er interessert. Et interessant er MAPS-systemet i aksjene og råvarene som trengte modifikasjon, men ser i utgangspunktet etter en tilbaketrekning på eller i nærheten av et glidende gjennomsnitt for å etablere en posisjon. Veldig enkelt og grunnleggende, men jeg skjønner det enklere systemet, desto mer penger ser det ut til å gjøre (relativt sett). Glen Demarco demarcogaol 09-28-2006, 07:54 Takk for de hyggelige ordene, grunnen til at jeg undersøkte T3-gjennomsnitt er at de jobber så bra, har opphavsmannen til dette systemet brukt det til Forex, og fremført et godt argument om at Det var bedre å ha et lite lag i MA i stedet for ingen i det hele tatt, ellers ville du aldri ta en handel som trender funnet av MA ville ikke vare lenge nok, faktisk uten forsinkelse er du aldri sikker på trenden. Som med alle MA-systemer får du falske signaler, så det gjør det ikke veldig bra alltid i markedssystemet, men Donchian Channel finner god sr til standardverdien på 20, og HA-barer holder deg i en handel. Har noen oppgraderinger i tankene for systemet, fungerer også bra med T3 macd på fileshare (takket være Alex på den ene), for å prøve å stjele en bar eller to på farten, og se forskjell. Å ha en frustrerende dag i dag, har min multi monitor setup gått haywire, måtte backup og reinstallere XP, mens du jobber fra laptop. Har også tenkt på et lignende system for å teste indikatorer, litt som TRO som har å gjøre med sin sveitsiske hærknivtype efs. Aldri undersøkt MAPS-systemet, men hvis du passerte meg noen nyttige innstillinger - jeg vil ha et spill. glad du likte det. Når det gjelder testing, ta en kopi på 3 min YM, og ta handler fra den, gå inn i baren i nærheten, bruk bar ekstreme som stopp osv. Hovedsakelig kan det ikke snakke høyt nok av T3 glidende gjennomsnitt og likte systemet da det fortsetter å handle i trend takket være Heikin Ashi, samt gir grunnleggende SR og breakout utløser med donchian kanal. Har kodet en prispanelversjon ved hjelp av Heikin Ashi-farger i stedet for å tegne barer. Vil legge ut det på fileshare senere, her er bilde: - takk for innlegget ditt. Jeg var oppmerksom på denne artikkelen - jeg mottar Ensign-tipsen nyhetsbrevet, og poengene hevet om hva Heikin Ashi-baren faktisk plotter, og hvordan det relaterer seg til det som virkelig skjer, er viktig for brukerne å vite. (Jeg har bare relaesed en studie for Heikin Ashi-barene, i prisvinduet på fileshare). Av samme mål - T3-bevegelige gjennomsnittsverdier kan lide av whipsaw og Donchian Channels produserer falske breakout-signaler - derfor anbefaler jeg at potensielle brukere av denne studien gjør noen undersøkelser på de enkelte komponentene i systemet. Har du funnet e-posten nyttig Hvis det er tilfelle, kan du legge inn et skjermbilde av eventuelle mulige bransjer som fremheves av systemet. Jeg holder oppmerksom på eventuelle andre systemkombinasjoner som kan være nyttige, og vil legge inn noen som består av studier i det offentlige området.

No comments:

Post a Comment